Сервісні центри МВС — приклад прозорості надання адміністративних послуг


07 Березня 2019

53536604_2406158036334754_3137788194607595520_n

У сервісних центрах МВС в Херсонській області стартував проект «Таємний клієнт», завдяки якому громадяни зможуть відкрито перевірити роботу державної структури та вплинути на хід розвитку реформи в напрямку сервісу. Наша мета – отримати незаангажовані відгуки клієнтів, щоб покращити якість надання послуг.

Після отримання послуги в сервісному центрі МВС будь-яка людина за бажанням може зайти на сайт Головного сервісного центру МВС, заповнити та надіслати електронну анкету-відгук і стати нашим «Таємним клієнтом».

Під час свого візиту громадяни можуть оцінити: роботу адміністратора за інформаційною стійкою, працівника, який надав послугу, екзаменатора (у випадку складання іспиту на право керування транспортним засобом), фахівця Експертної служби МВС, спеціаліста кол-центру Головного сервісного центру МВС. Клієнт також може зазначити інформацію щодо зручності навігації, дотримання інклюзивних умов, організації роботи сервісного центру МВС, доступності інформації на сайті та консультаційної підтримки у соціальних мережах.

У рамках проекту можна перевірити якість надання наступних послуг: реєстрація та перереєстрація авто, отримання посвідчення водія або його обмін, отримання довідки про несудимість, замовлення індивідуальних номерних знаків тощо.

Проект діятиме на постійній основі. Усі відгуки та зауваження будуть опрацьовані в режимі реального часу та враховані в подальшій роботі.   

Створення нових онлайн-послуг сервісних центрів МВС – один із основних пріоритетів реформи. Онлайн-формат мінімізує витрати часу та зусиль клієнтів, робить найпопулярніші послуги однаково доступними для всіх громадян, виключає людський фактор та ліквідує корупційні ризики.

Прикладом такого сучасного сервісу є нещодавно створений Електронний кабінет водія. Обравши зручний для себе спосіб електронної ідентифікації, в е-Кабінеті можна дізнатися актуальну інформацію про власні авто та посвідчення водія, перевірити й оплатити адміністративні правопорушення, переглянути історію будь-якого автомобіля за VIN-кодом, замовити індивідуальні номерні знаки та записатися в електронну чергу до сервісних центрів МВС.