Регіональний сервісний центр МВС в Херсонській області оголошує конкурс на зайняття вакантної посади державного службовця


Проводиться прийом документів для участі в конкурсі на зайняття вакантної посади державного службовця:
— завідувача сектору документального забезпечення регіонального сервісного центру МВС в Херсонській області.

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі:

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 2, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1  Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5)  оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС подається копія такого  посвідчення, а оригінал обов’язково пред’являється до проходження тестування);

6) заповнена особова картка встановленого зразка;

7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

Конкурс відбудеться о 10-й годині 17 жовтня 2017 року. Прийом документів здійснюється до 18-ї години 9 жовтня 2017 року за адресою: м. Херсон, вул. Вишнева, 22, каб. 15 (сектор персоналу та зв’язків з громадськістю). Довідки за телефоном (0552) 33-67-49.

Більш детальну інформацію щодо проведення та умов конкурсу можна дізнатись на офіційному веб сайті Національного агентства України з питань державної служби http://www.nads.gov.ua/.