Послугу надають територіальні сервісні центри МВС
Перелік документів:
- паспорт громадянина України (у разі надання ID-картки без наявних у безконтактному електронному носії відомостей про реєстрацію місця проживання разом надається довідка про реєстрацію місця проживання особи) або:
-
- тимчасове посвідчення громадянина України;
- посвідка на постійне проживання;
- посвідки на тимчасове проживання;
- посвідчення біженця;
- посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;
- посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист.
(у разі відсутності в зазначених документах відомостей про зареєстроване місце проживання внутрішньо переміщені особи додатково подають довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, в якій зазначено фактичне місце проживання, або пред’являють її відображення в електронній формі на Порталі Дія, зокрема з використанням мобільного додатка)
- документ, що підтверджує повноваження представника (у разі звернення через уповноваженого представника);
- документ, що підтверджує правомірність придбання, отримання, ввезення, митного оформлення транспортного засобу;
- документ, де зазначена вартість транспортного засобу (для первинної реєстрації транспортного засобу);
- документ щодо відповідності конструкції транспортного засобу установленим вимогам безпеки дорожнього руху (для первинної реєстрації або перереєстрації у зв’язку із встановленням ГБО);
- платіжні документи (платіжні доручення, квитанції) з кодом проведеної операції або відміткою банку, відділення поштового зв’язку або код проведеної операції (реквізити платежу) про внесення плати в будь-якій формі, який можливо перевірити за допомогою державного сервісу перевірки квитанцій за адресою: https://check.gov.ua/ ;
- у разі оформлення договору купівлі-продажу в сервісному центрі МВС, необхідно надати оціночну або середньоринкову вартість транспортного засобу та документ про сплату податку на дохід від продажу об’єкта рухомого майна (виключення становлять: легкові автомобілі, мотоциклі, мопеди. Необхідність надання оціночної або середньоринкової вартості та оподаткування виникає лише у випадку продажу/обміну протягом звітного (календарного) року більш ніж одного легкового автомобіля та/або мотоциклу, та/або мопеду).
Перелік документів, що надається юридичною особою для реєстрації/перереєстрації транспортних засобів
Послідовність дій одержувача послуги:
Суб’єкт звернення особисто або через уповноважену ним особу подає до суб’єкта надання адміністративної послуги повний пакет документів у паперовому або цифровому (у застосунку Дія) вигляді, необхідних для отримання адміністративної послуги
Орієнтовна вартість послуги:
- для транспортних засобів усіх категорій або окремих агрегатів (із видачею номерного знака) — 862 грн
послуга — 200 грн
бланк свідоцтва — 312 грн
номерний знак — 350 грн
- для мототранспорту (із видачею номерного знака) — 634 грн
послуга — 200 грн
бланк свідоцтва — 312 грн
номерний знак — 122 грн
- для причепів (із видачею номерного знака) — 623 грн
послуга — 200 грн
бланк свідоцтва — 312 грн
номерний знак — 111 грн
- для мопедів або окремих їх агрегатів становить (із видачею номерного знака) — 605 грн
послуга — 200 грн
бланк свідоцтва — 312 грн
номерний знак — 93 грн
- + послуги банку.
У 2023 році збір на обов’язкове державне пенсійне страхування при першій державній реєстрації легкового транспортного засобу становить :
- не перевищує або дорівнює 442 860 грн – сплачується 3%;
- більше ніж 442 860 грн, але не перевищує або дорівнює 778 360 грн – сплачується 4%;
- більше ніж 778 360 грн – сплачується 5%.
Відповідно до статті 173 Податкового кодексу отримані фізособою доходи від продажу (обміну) протягом року легкових автомобілів, мопедів і мотоциклів оподатковуються за ставками:
🚘 продаж першого авто – 0 %;
🚘🚘 продаж другого авто – 5 % від вартості авто + військовий збір – 1,5%;
🚘🚘🚘 продаж третього і більше – 18 % від вартості авто + військовий збір – 1,5%.
При продажу автобуса, вантажівки, причепа, трактора, спецтехніки та іншого рухомого майна стягується податок у розмірі 5% і військовий збір 1,5% від оціночної вартості навіть на першу операцію в році.
Роз’яснення щодо сплати податків
Строк надання послуги:
протягом робочого дня з моменту одержання заяви
Підстава для відмови у наданні послуги:
- подання до суб’єкта надання адміністративної послуги неповного пакета документів;
- невідповідність ідентифікаційних номерів складових частин транспортного засобу із зазначеними в поданих документах;
- у результаті перевірки за Єдиним державним реєстром транспортних засобів, автоматизованою базою даних про розшукувані транспортні засоби, банком даних Генерального секретаріату Інтерполу, Державним реєстром обтяжень рухомого майна, Єдиним реєстром боржників установлено наявність відомостей про арешт, розшук, заборону на зняття з обліку та/або перереєстрацію транспортного засобу, або про особу в Єдиному реєстрі боржників.
Інформаційна картка надання адміністративної послуги