В територіальних сервісних центрах МВС в Херсонській області проведено опитування громадян, метою якого є вивчення думки відвідувачів щодо якості надання адміністративних послуг.
У кожному ТСЦ протягом одного робочого дня всім бажаючим пропонувалося анонімно відповісти на питання експрес-анкети та висловити свої пропозиції щодо поліпшення роботи сервісних центрів.
В анкеті вивчалися питання про зручність та комфорт під час перебування в ТСЦ, уважність та компетентність персоналу центрів, швидкість надання послуг, можливість отримати потрібну довідкову інформацію за номерами контактних телефонів, на стендах, та інше.
Узагальнені дані свідчать про те, що частина опитаних поскаржились на недостатньо швидкий процес оформлення документів під час проведення реєстраційних операцій, висловили зауваження до роботи працівників експертної служби та пропозиції щодо збільшення в ТСЦ кількості зручних місць для очікування.
Загалом же майже 90% респондентів зазначили, що уважністю персоналу і рівнем обслуговування в територіальних сервісних центрах області залишились задоволені, а якість надання адміністративних послуг, у порівнянні з колишніми МРЕВ, змінилася на краще.
Усі результати анкетування були проаналізовані та враховуватимуться в подальшій роботі.
Думка громадян – важлива оцінка якості роботи
07 Грудня 2016