
До сервісних центрів МВС в м. Херсоні звертається велика кількість клієнтів, серед яких значна частка громадян старшого віку. Через військові дії багато містян виїхало. В місті залишилась більшість літніх людей.
Саме тому, надаючи послуги, ми прагнемо враховувати можливості та потреби всіх громадян, а саме — максимально чітко та зрозуміло відповідати на запитання клієнтів, слідкувати за станом приміщення, облаштовувати зручні місця для очікування, передбачати паркувальні місця недалеко від входу та мінімізувати кількість порогів та сходів у будівлі.
Якщо коротко – ми не очікуємо зауважень, ми працюємо на випередження та уникнення незручних ситуацій, що можуть вплинуть на якість та швидкість обслуговування.
На цей пост нас надихнув житель м. Херсона Олександр Володимирович. Причиною його звернення до сервісного центру МВС було відновлення пошкоджених документів. Посвідчення водія, свідоцтво про реєстрацію на автомобіль, та надані для підтвердження особи паспорт громадянина України та ідентифікаційний код – всі вони мали наскрізний отвір. Виявляється пан Олександр потрапив 18 квітня під обстріл центрального ринку м. Херсона. Отримав декілька поранень, а саме грудну клітину та ногу. Чудом залишився цілим попри значні січені рани. Документи на час трагедії були у внутрішній кишені куртки, адже військові дії вимагають постійної готовності до підтвердження особи громадянина. На жаль у цій трагедії не стало його сина співробітника ДСНС, що тільки нещодавно вийшов на пенсію у званні майора.
Сумна історія, але ми маємо про неї пам’ятати та розповідати про страшні наслідки війни. Попри пережите Олександр Володимирович постійно шуткує та посміхається. Має онуків та дружину, плани на майбутнє та бажає займатись улюбленою дачною ділянкою після повного звільнення Херсонщини.
Треба зауважити, що загалом відвідувачі старшого віку відмічають зручність, доступність та легкість отримання послуг. Реєстраційні операції з транспортними засобами або обмін водійських посвідчень не є чимось складним, не потребують багато часу та сторонньої допомоги. Все просто та легко, адже з їх слів «не вимагаються зайві документи, консультації вичерпні, талони е-черги викликаються своєчасно, а сплатити в банківському терміналі за послуги може кожен клієнт самостійно».
Нагадуємо, що консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінці Головного сервісного центру МВС в Фейсбук. Відповіді на найпоширеніші питання можна знайти на сайті.