
Сервісні центри МВС в Херсонській області продовжують надавати якісний сервіс. Зрозумілість алгоритму дій клієнта при зверненні, доступність інформації, чітка навігація сервісних центрів МВС, надання вичерпних консультацій та швидкість реагування на поточну ситуацію є основними заходами протидії корупції.
Наразі одержання свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або посвідчення водія відбувається легко та швидко, а завдяки оновленій процедурі зворотнього зв’язку через чат-бот в телеграм каналі «Твій ГСЦ» одержання відгуків та побажань відвідувачів ТСЦ відбувається одразу після завершення послуги. Такі дії дають можливість швидко реагувати на поточну ситуацію та залишати виключно позитивні враження у відвідувачів.
Для цього у кожного з адміністраторів на робочих місцях розташовані наліпки з QR-кодами, які одразу перенаправляють на відповідний чат-бот в Telegram-канал або запис в електронну чергу. Співробітники ТСЦ постійно та в повному обсязі надають роз’яснення про діючі оновлення в роботі сервісних центрів, наголошуючи на необхідності особистого звернення громадян та гостей України.
Сервісні центри МВС роблять все можливе, щоб перебої з енергопостачанням, повітряні тривоги та інші негаразди військового стану не впливали на отримання послуг відвідувачами, а їх ставлення до системи сервісних центрів було позитивним.