Проводиться прийом документів для участі в конкурсі на зайняття вакантної посади державного службовця:
— головного спеціаліста-експерта регіонального сервісного центру МВС в Херсонській області.
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі:
1. Копія паспорта громадянина України.
2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.
3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
4. Копії документів про освіту.
5. Заповнена особова картка встановленого зразка (форма П-2 ДС).
6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.
7. Копія посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.
Конкурс відбудеться 4 липня 2017 року. Прийом документів здійснюється до 16-45 години 23 червня 2017 року за адресою: м. Херсон, вул. Вишнева, 22, каб. 15 (сектор персоналу та зв’язків з громадськістю). Довідки за телефоном (0552) 33-67-49.
Більш детальну інформацію щодо проведення та умов конкурсу можна дізнатись на офіційному веб сайті Національного агентства України з питань державної служби http://www.nads.gov.ua/.